بدلیل بروز رسانی و تغییر در سیستم انبار ، تا اطلاع ثانوی ارسال فوری و ویژه شهر کرج در دسترس نمی باشد. از صبوری شما سپاس گزاریم.

روند ثبت و ارسال سفارش

روند ثبت و ارسال سفارش

 

سلام

با تشکر از شما برای انتخاب آداس استور به عنوان مقصد خرید لوازم بهداشتی و آرایشی خود
برای اطمینان از راحتی و ایجاد تجربه خریدی مفید ، در زیر رویه ارسال ثبت و ارسال سفارش را برایتان توضیح می‌دهیم :

 

1 - انتخاب محصول : با ورود به وب سایت فروشگاه اینترنتی آداس به دسته‌بندی محصولات دسترسی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. با دقت جزئیات محصول ، توضیحات فنی و تصاویر آن را بررسی و مورد توجه قرار دهید.

2 - افزودن به سبد خرید : پس از انتخاب محصول ، آن را به سبد خرید اضافه کنید. در صورت تمایل به خرید بیش از یک محصول ، این عمل را برای هر محصول دیگر تکرار کنید. یادآوری این نکته بسیار مهم است که بدلیل موجودی متفاوت هر محصول ، در برخی محصولات امکان ثبت سفارش بیش از 1 عدد وجود ندارد. (در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید)

3 - مشاهده سبد خرید : بعد از اضافه کردن محصولات به سبد خرید ، بر روی آیکون سبد خرید در سایت کلیک کنید تا جزئیات سفارش خود را بررسی کنید. در این مرحله می‌توانید محصولات را ویرایش کنید یا محصولاتی را که قصد خرید ندارید حذف نمایید.

4 - ثبت سفارش : پس از بررسی نهایی سبد خرید و اطمینان از صحت آن ، روی دکمه “ثبت سفارش” یا “ادامه” کلیک کنید. در این مرحله ، اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید ، از جمله نام ، آدرس ، شماره تماس و ایمیل. از صحت و درستی اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید.

5 - انتخاب روش ارسال : در این مرحله ، شما می‌توانید روش ارسال سفارش خود را انتخاب کنید. در آداس استور ، ما برای ارسال سفارشات 3 گزینه در دسترس داریم.

 - گزینه ارسال توسط سرویس تیپاکس

 - گزینه ارسال توسط سرویس پست پیشتاز

 - گزینه ارسال ویژه مخصوص شهر کرج و شهر اردبیل

- سفارش های ثبت شده در شهر کرج که تا ساعت 16 هر روز کاری ثبت شوند ، پس از تایید نهایی و هماهنگی با مشتریان ، بسته بندی و نهایت تا ساعت 20 ارسال و تحویل می گردد .

- سفارش های ثبت شده در شهر اردبیل که تا ساعت 16 هر روز کاری ثبت شوند ، پس از تایید نهایی و هماهنگی با مشتریان از انبار اردبیل بسته بندی و نهایت تا ساعت 20 ارسال و تحویل می گردد .   

- سفارش‌ های شهر تهران و سایر شهرها که تا ساعت 12 هر روز کاری ثبت و نهایی شوند ، در همان روز بسته بندی و تحویل پست می گردد. شایان ذکر است سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 حداکثر در اولین روز کاری بسته بندی و تحویل پست میشود.
- منظور از ۱ روز کاری ، زمان پردازش و آماده‌سازی و ارسال است ، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا و زمان ثبت سفارش تغییر یابد.

- جهت قدردانی و احترام به مشتریان ارزشمند آداس استور ، گزینه ارسال رایگان  فعال می باشد و مشتریان گرانقدر در سفارشات خود می توانند از گزینه ارسال رایگان استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این گزینه فقط در سبدهای خرید به ارزش 1.500.000 تومان به بعد فعال می باشد. جهت استفاده از گزینه ارسال رایگان لطفا به مبلغ سبد خرید خود توجه فرمایید.

6 - تأیید نهایی : قبل از نهایی کردن سفارش ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات سفارش ، آدرس ارسال و همچنین روش ارسال و روش پرداخت صحیح و دقیق است. در صورت لزوم ، توضیحات یا درخواست خاص خود را نیز درج کنید.

7 - پرداخت : بر اساس روش پرداختی که انتخاب کرده‌اید ، هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. آداس استور از روش‌های امن پرداخت آنلاین استفاده می‌کند تا اطلاعات شما را حفظ و امن نگه دارد.

8 - تایید سفارش : پس از پرداخت موفق ، یک تأیید سفارش به شما ارسال خواهد شد. اطلاعات سفارش و شماره پیگیری را دریافت کنید تا بتوانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

9 - آماده سازی : پس از تایید سفارش دریافتی مراحل آماده سازی و بسته بندی سفارشات شروع می شود که با توجه به نوع و حجم سفارش و زمان ثبت سفارش می تواند متفاوت باشد.

10- ارسال : با اتمام روند آماده سازی ، سفارش بسته بندی شده با توجه به روش ارسال انتخاب شده توسط شما تحویل پست ، تیپاکس و یا پیک فروشگاه میشود که به آدرس مشخص شده ارسال خواهد شد. پس از آن کد پیگیری دریافتی در حساب کاربری شما ثبت می شود که همزمان بصورت پیامک نیز دریافت میشود که میتواند آن را پیگیری کنید.

(در صورت بروز هرگونه سوال یا نیاز به کمک ، می‌توانید با شماره های پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید. ما برای حل هر مشکلی که دارید ، آماده پاسخگویی هستیم)

 

با تشکر از انتخاب و اعتماد شما به فروشگاه اینترنتی آداس

آداس استور

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.