خرید اقساطی
مشتریان ارزشمند فروشگاه آداس استور می توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی بصورت اقساط و بدون سود و در 4 قسط پرداخت کرده و مدیریت بیشتر و بهتری روی هزینه های ماهانه خود داشته باشند. گروه بازرگانی آداس با تکیه بر توانایی و توجه به استقبال مشتریان ارزشمند خود ، این امکان را بوجود آورده که کلیه محصولات فروشگاه که بالغ بر 500 قلم از بهترین و برترین برند های خارجی می باشد را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت بصورت اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مشتریان گرامی آداس استور می توانند با ثبت نام در سرویس اعتباری اسنپ پی و پس از تایید ، هزینه سفارش های خود را بصورت اقساط و در 4 قسط برابر و بدون سود پرداخت کرده و از مزایای یک خرید خوب و مقرون بصرفه ، بهره مند شوند.
درباره سرویس اعتباری اسنپ پی
اسنپپی ، اولین ارائه دهنده BNPL (الان بخر ، بعدا پرداخت کن) در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ آغاز کرد. این مدل یکی از جدیدترین شیوه های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد. ارائه این خدمت توسط اسنپپی ، نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در ایران بود که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.
مزایای استفاده از سرویس اعتباری
اسنپپی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را میدهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه ، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینهاش را بعدا پرداخت کنند.
پرداخت سریع و راحت
- پرداخت بدون نیاز به اتصال به اینترنت و درگاه بانک و وارد کردن رمز دوم ، تنها با یک کلیک
مدیریت بهتر موجودی
- ذخیره موجودی حساب برای پرداخت های با اهمیت بالاتر تا زمان بازپرداخت
خرید با قیمت مناسبتر در شرایط تورم
- خرید محصول با قیمت فعلی و پرداخت هزینه آن در آینده
سوالات متداول
روش پرداخت اقساطی اسنپ پی چیست ؟
پرداخت قسطی اسنپ پی یکی از روش های پرداختی است که می توانید با اعتبارتان از آن استفاده کنید. با استفاده از این روش پرداخت می توانید به راحتی از فروشگاه های آنلاین و حضوری طرف قرارداد با اسنپ پی خرید کنید. هزینه خریدتان به 4 قسط تقسیم خواهد شد ، که قسط اول را موقع خرید و 3 قسط دیگر را به شکل ماهانه تسویه می کنید.
چه کسانی می توانند از سرویس اعتباری اسنپ پی استفاده کنند؟
سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال میشود.
اگر کاربر واجد شرایط هستید ، برای فعال سازی این قابلیت ، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو ، وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعال سازی قراردادی بین شما و اسنپ پی منعقد میشود.
آیا استفاده از سرویس اعتباری هزینه اشتراک دارد ؟
در حال حاضر برای استفاده از سرویس اعتباری حق اشتراکی دریافت نمیشود و رایگان است.
چرا برای فعال سازی سرویس اعتباری کد ملی لازم است ؟
کد ملی شما با حفظ شرایط محرمانگی برای احزار هویت و تطبیق با شماره موبایلتان استفاده میشود.
اقساط روش خرید قسطی چطور محاسبه می شوند ؟
مبلغ کل سفارش شما به چهار قسط مساوی تقسیم خواهد شد. پرداخت قسط اول باید در زمان خرید انجام شود ، اما اقساط باقی مانده را در 3 ماه آتی تسویه خواهید کرد. اولین قسط شما ممکن است شامل کارمزد خدمات شود و کل این کارمزد هنگام خرید اقساطی به مبلغ اولین قسط شما اضافه می شود. اما در حال حاضر کارمزد خدمات دریافت نمی شود و رایگان است.
به طور مثال ، شما کالایی را به مبلغ 1 میلیون تومان در دی ماه خریداری کرده اید. مبلغ کل سفارش از موجودی حساب اعتباریتان کسر می شود و اولین قسط شما به مبلغ 250 هزار تومان ، باید در همان لحظه خرید پرداخت شود. سه قسط باقی مانده را که هر کدام 250 هزار تومان هستند ، باید به ترتیب تا پایان بهمن ، اسفند ، و فروردین تسویه کنید.
چگونه می توانم قرارداد خود را تمدید کنم ؟
قرارداد شما پس از تمام شدن دوره و در صورت پرداخت به موقع اقساط به صورت خودکار فعال میشود. برای تمدید قرارداد هزینهای دریافت نمیشود.
چگونه می توانم صورتحساب اعتباری ام را تسویه کنم ؟
برای تسویه حساب ، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو ، وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید بعد از دیدن صورتحسابتان ، در صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهی ها ، روی دکمه پرداخت بزنید ، با ورود به درگاه بانکی میتوانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه اقساط پایان هر ماه است ، اما نگران نباشید برای راحتی شما امکان پرداخت تا 5 روز بعد هم وجود دارد.
چگونه می توانم موجودی سرویس اعتباری ام را ببینم ؟
بعد از فعال سازی سرویس اعتباری ، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق میگیرد. برای دیدن کل اعتبار دوره و همچنین موجودی قابل استفاده خود ، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو ، وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. در صفحه اصلی برنامه یا قسمت دیدن جزییات ، کل اعتبار دوره و موجودی فعلی قابل مشاهده است.
اگر صورت حسابم را در موعد مقرر پرداخت نکنم چه اتفاقی می افتد ؟
تاریخ سررسید شما پایان هر ماه شمسی است اما برای راحتی شما امکان پرداخت تا 5 روز بعد هم وجود دارد. این بدان معناست که آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه دیرکرد (وجه التزام) تا روز پنجم ماه بعد است. در صورت عدم پرداخت صورت حساب در این بازه 5 روزه ، مبلغی معادل %5 از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه دیرکرد محاسبه و به مبلغ صورت حساب شما اضافه میشود و به ازای هر ماه دیرکرد این مبلغ دوباره محاسبه و به جریمه دیرکرد ماه قبل اضافه میشود. اما نگران فراموشی پرداخت صورت حساب خود نباشید هر ماه از روش های مختلف مانند پیامک و اعلان ها موعد تسویه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
توجه داشته باشید در صورت بی توجهی به پرداخت در موعد مقرر با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده ، علاوه بر اینکه دیگر نمیتوانید از سرویس اعتباریتان استفاده کنید و بدهکار میشوید ، اطلاعات شما به عنوان مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی و اعتبار سنجی ارائه میشود.
مشتریان گرامی آداس استور می توانند جهت هرگونه راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اسنپ پی مراجعه کنند.