خرید اقساطی
مشتریان ارزشمند فروشگاه آداس استور می توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی بصورت اقساط و بدون سود و در 4 قسط پرداخت کرده و مدیریت بیشتر و بهتری روی هزینه های ماهانه خود داشته باشند. گروه بازرگانی آداس با تکیه بر توانایی و توجه به استقبال مشتریان ارزشمند خود ، این امکان را بوجود آورده که کلیه محصولات فروشگاه که بالغ بر 500 قلم از بهترین و برترین برند های خارجی می باشد را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت بصورت اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مشتریان گرامی آداس استور می توانند با ثبت نام در سرویس اعتباری اسنپ پی و پس از تایید ، هزینه سفارش های خود را بصورت اقساط و در 4 قسط برابر و بدون سود پرداخت کرده و از مزایای یک خرید خوب و مقرون بصرفه ، بهره مند شوند.
درباره سرویس اعتباری اسنپ پی
اسنپپی ، اولین ارائه دهنده BNPL (الان بخر ، بعدا پرداخت کن) در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ آغاز کرد. این مدل یکی از جدیدترین شیوه های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد. ارائه این خدمت توسط اسنپپی ، نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار خرد در ایران بود که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.
مزایای استفاده از سرویس اعتباری
اسنپپی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را میدهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه ، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینهاش را بعدا پرداخت کنند.
پرداخت سریع و راحت
- پرداخت بدون نیاز به اتصال به اینترنت و درگاه بانک و وارد کردن رمز دوم ، تنها با یک کلیک
مدیریت بهتر موجودی
- ذخیره موجودی حساب برای پرداخت های با اهمیت بالاتر تا زمان بازپرداخت
خرید با قیمت مناسبتر در شرایط تورم
- خرید محصول با قیمت فعلی و پرداخت هزینه آن در آینده
سوالات متداول
روش پرداخت اقساطی اسنپ پی چیست ؟
پرداخت قسطی اسنپ پی یکی از روش های پرداختی است که می توانید با اعتبارتان از آن استفاده کنید. با استفاده از این روش پرداخت می توانید به راحتی از فروشگاه های آنلاین و حضوری طرف قرارداد با اسنپ پی خرید کنید. هزینه خریدتان به 4 قسط تقسیم خواهد شد ، که قسط اول را موقع خرید و 3 قسط دیگر را به شکل ماهانه تسویه می کنید.
چه کسانی می توانند از سرویس اعتباری اسنپ پی استفاده کنند؟
سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال میشود.
اگر کاربر واجد شرایط هستید ، برای فعال سازی این قابلیت ، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو ، وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعال سازی قراردادی بین شما و اسنپ پی منعقد میشود.
آیا استفاده از سرویس اعتباری هزینه اشتراک دارد ؟
در حال حاضر برای استفاده از سرویس اعتباری حق اشتراکی دریافت نمیشود و رایگان است.
چرا برای فعال سازی سرویس اعتباری کد ملی لازم است ؟
کد ملی شما با حفظ شرایط محرمانگی برای احزار هویت و تطبیق با شماره موبایلتان استفاده میشود.
اقساط روش خرید قسطی چطور محاسبه می شوند ؟
مبلغ کل سفارش شما به چهار قسط مساوی تقسیم خواهد شد. پرداخت قسط اول باید در زمان خرید انجام شود ، اما اقساط باقی مانده را در 3 ماه آتی تسویه خواهید کرد. اولین قسط شما ممکن است شامل کارمزد خدمات شود و کل این کارمزد هنگام خرید اقساطی به مبلغ اولین قسط شما اضافه می شود. اما در حال حاضر کارمزد خدمات دریافت نمی شود و رایگان است.
به طور مثال ، شما کالایی را به مبلغ 1 میلیون تومان در دی ماه خریداری کرده اید. مبلغ کل سفارش از موجودی حساب اعتباریتان کسر می شود و اولین قسط شما به مبلغ 250 هزار تومان ، باید در همان لحظه خرید پرداخت شود. سه قسط باقی مانده را که هر کدام 250 هزار تومان هستند ، باید به ترتیب تا پایان بهمن ، اسفند ، و فروردین تسویه کنید.
چگونه می توانم قرارداد خود را تمدید کنم ؟
قرارداد شما پس از تمام شدن دوره و در صورت پرداخت به موقع اقساط به صورت خودکار فعال میشود. برای تمدید قرارداد هزینهای دریافت نمیشود.
چگونه می توانم صورتحساب اعتباری ام را تسویه کنم ؟
برای تسویه حساب ، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو ، وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید بعد از دیدن صورتحسابتان ، در صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهی ها ، روی دکمه پرداخت بزنید ، با ورود به درگاه بانکی میتوانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه اقساط پایان هر ماه است ، اما نگران نباشید برای راحتی شما امکان پرداخت تا 5 روز بعد هم وجود دارد.
چگونه می توانم موجودی سرویس اعتباری ام را ببینم ؟
بعد از فعال سازی سرویس اعتباری ، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق میگیرد. برای دیدن کل اعتبار دوره و همچنین موجودی قابل استفاده خود ، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو ، وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. در صفحه اصلی برنامه یا قسمت دیدن جزییات ، کل اعتبار دوره و موجودی فعلی قابل مشاهده است.
اگر صورت حسابم را در موعد مقرر پرداخت نکنم چه اتفاقی می افتد ؟
تاریخ سررسید شما پایان هر ماه شمسی است اما برای راحتی شما امکان پرداخت تا 5 روز بعد هم وجود دارد. این بدان معناست که آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه دیرکرد (وجه التزام) تا روز پنجم ماه بعد است. در صورت عدم پرداخت صورت حساب در این بازه 5 روزه ، مبلغی معادل %5 از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه دیرکرد محاسبه و به مبلغ صورت حساب شما اضافه میشود و به ازای هر ماه دیرکرد این مبلغ دوباره محاسبه و به جریمه دیرکرد ماه قبل اضافه میشود. اما نگران فراموشی پرداخت صورت حساب خود نباشید هر ماه از روش های مختلف مانند پیامک و اعلان ها موعد تسویه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
توجه داشته باشید در صورت بی توجهی به پرداخت در موعد مقرر با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده ، علاوه بر اینکه دیگر نمیتوانید از سرویس اعتباریتان استفاده کنید و بدهکار میشوید ، اطلاعات شما به عنوان مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی و اعتبار سنجی ارائه میشود.
سوالات متداول کاربران
۱- پرداخت اقساطی اسنپپی چیست؟
پرداخت اقساطی اسنپپی یکی از روشهای پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال میشود. با استفاده از اعتبار اقساطی میتوانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از این فروشگاه بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقهای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.
۲- چطور میتوانم از روش پرداخت اقساطی اسنپپی استفاده کنم؟
پرداخت اقساطی اسنپپی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:
۱- به فروشگاه موردنظرتان بروید و در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپپی را انتخاب کنید.
۲- شماره موبایلی که با آن در اسنپپی ثبتنام کردهاید را وارد کنید.
۳- کد تأییدی که میفرستیم را وارد کنید.
۴- با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی میشود.
۳- من دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور میتوانم سرویس اعتباری اسنپپی را فعال کنم؟
امکان فعالسازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپپی وجود دارد. برای فعالسازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،پس از فعالسازی قراردادی بین شما و اسنپپی منعقد میشود.
همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} را نیز وجود دارد.
۴- در اسنپپی حساب ندارم. میتوانم موقع خرید ثبتنام کنم و اعتبار بگیرم؟
بله! میتوانید حین خرید از فروشگاههای طرف قرارداد با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپپی ثبتنام کنید.
اطلاعات شما در لحظه بررسی میشود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار میگیرید و میتوانید خریدتان را نهایی کنید.
۵- سرویس اعتباری اسنپپی برای من فعال شده است، آیا برای خرید اقساطی باید مجددا ثبت نامی انجام دهم؟
اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپپی به صورت خودکار فعال میشود و نیازی به فعالسازی مجدد ندارد.
۶- چگونه میتوانم اقساط ام را تسویه کنم؟
در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورتحساب برایتان صادر میشود. برای تسویهحساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، بعد از دیدن صورتحسابتان در قسمت بدهیها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی میتوانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه وجود دارد.
۷- اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطیام بیشتر بود چکار کنم؟
در این صورت نمیتوانید از اعتبار اقساطی برای پرداخت مبلغ سفارشتان استفاده کنید. به زودی امکان پرداخت بخشی از هزینه با اعتبار اقساطی اسنپپی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
۸- آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپپی محدودیتی وجود دارد؟
شما میتوانید به اندازه کل موجودیتان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:
کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
سفارش شما (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی ۵۰ هزار تومان است و نمیتوانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزار تومان را بهصورت اقساطی بخرید.)
موجودی اعتبار اقساطیتان برای خرید کالا کافی باشد.
۹- آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپپی پرداخت شده است وجود دارد؟
اسنپپی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. میتوانید با پشتیبانی {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید، قوانین و خط مشی سرویسدهندهها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق اسنپپی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} پیگیری کنید.
۱۰- در صورت لغو سفارش یا مرجوع شدن کالایی که اقساطی خریدهام چه اتفاقی میافتد؟
گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارش دادهاید، سفارشی که پرداخت آن با اسنپپی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود.
اگر لغو سفارش شما بر اساس قوانین و مقررات {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} امکانپذیر باشد پس از ثبت درخواست:
سفارش مورد نظر شما لغو میشود و میتوانید وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخش سفارشها مشاهده کنید.
مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی کارتی که شما با آن پرداخت کردهاید برگشت داده خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی حداکثر ۷ روز کاری انجام خواهد شد.)
اقساط پرداخت نشده لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده میشود.
بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهیها حذف میشود.
۱۱- اگر مبلغ سفارشم تغییر کند یا بخشی از سفارش مرجوع شود، چه اتفاقی می افتد؟
گاهی ممکن است مبلغ سفارشتان به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در اینصورت مبلغ سفارشتان به روز میشود و میتوانید جزئیات سفارشتان را در برنامه (بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ)، در بخش «سفارشها» مشاهده کنید.
اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:
مبلغ سفارش، مجدد محاسبه میشود و مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباریتان کسر خواهد شد.
اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسطبندی میشوند.
مابهالتفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و باید در موعد مقرر تعیینشده آن را پرداخت کنید.
۱۲- سفارشم لغو شده اما هنوز مبلغ به حسابم برنگشته است، چکار باید بکنم؟
چنانچه سفارش شما لغو شود یا تغییر کند، برگشت مبلغ پرداخت شده یا مابهالتفاوت آن نهایتا بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام میشود. چنانچه مبلغ کمشده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکیتان برنگشت، میتوانید با پشتیبانی اسنپپی ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
مشتریان گرامی آداس استور می توانند جهت هرگونه راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اسنپ پی مراجعه کنند.