ورود / ثبت‌نام
با ورود و یا ثبت‌نام در فروشگاه اینترنتی آداس شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت فروشگاه اینترنتی آداس را می‌پذیرید.

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آداس


کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از فروشگاه اینترنتی آداس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت آداس استور هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، سایر خدمات ارائه شده توسط آداس استور به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آداس استور است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آداس استور از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آداس استور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آداس استور تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آداس استور اقدام کند.
همچنین از آنجا که آداس استور یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاها

محصولات ارایه شده در وب‌سایت ، توسط آداس استور از برند های معتبر خریداری و عرضه می‌شود و آداس استور محصولات خود را به‌ واسطه این فروشگاه اینترنتی ، به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.
- مسئولیت‌های مربوط به قیمت ، محتوا ، شرایط و همچنین خدمات ارسال محصول بر عهده فروشنده (آداس استور) است.
- خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن ، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را توسط شماره پشتیبانی آداس استور ثبت کنند.           

ارسال و تحویل کالا

- سفارش های ثبت شده در شهر کرج که تا ساعت 16 هر روز کاری ثبت شوند ، پس از تایید نهایی و هماهنگی با مشتریان ، بسته بندی و نهایت تا ساعت 20 ارسال و تحویل می گردد.
- سفارش های ثبت شده در شهر اردبیل که تا ساعت 16 هر روز کاری ثبت شوند ، پس از تایید نهایی و هماهنگی با مشتریان از انبار اردبیل بسته بندی و نهایت تا ساعت 20 ارسال و تحویل می گردد.
- سفارش‌ های شهر تهران و سایر شهرها که تا ساعت 12 هر روز کاری ثبت و نهایی شوند ، در همان روز بسته بندی و تحویل پست می گردد. شایان ذکر است سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 حداکثر در اولین روز کاری بسته بندی و تحویل پست میشود.
- منظور از ۱ روز کاری ، زمان پردازش و آماده‌سازی و ارسال است ، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا و زمان ثبت سفارش تغییر یابد.
- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما ، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و آداس استور تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین وآماده ارسال نماید و درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت ، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز ، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و آداس استور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

- جهت قدردانی و احترام به مشتریان ارزشمند آداس استور ، گزینه ارسال رایگان  فعال می باشد و مشتریان گرانقدر در سفارشات خود می توانند از گزینه ارسال رایگان استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این گزینه فقط در سبدهای خرید به ارزش 1.500.000 تومان به بعد فعال می باشد. جهت استفاده از گزینه ارسال رایگان لطفا به مبلغ سبد خرید خود توجه فرمایید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از وب سایت آداس استور استفاده می‏‌کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به آداس استور ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که آداس استور به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادهای ویژه یا پروموشن‌ها ، امکان دارد آداس استور برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آداس استور را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

آداس استور به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
آداس استور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از وب سایت را ، توسعه دهد. در واقع با استفاده از وب سایت آداس استور ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آداس استور ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آداس استور جزئی از اموال آداس استور محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آداس استور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای آداس استور محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این ، اسکریپت‌ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آداس استور و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آداس استور است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از قسمت های وب‏‌سایت آداس استور و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، روبات ، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آداس استور محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات وب سایت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این وب سایت یعنی www.adasonlinestore.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در وب سایت ، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

ثبت ، پردازش و تحویل سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند . آداس استور به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وب سایت آداس استور به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آداس استور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در آداس استور به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آداس استور محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- آداس استور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند اما کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری ، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای آداس استور محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آداس استور ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای آداس استور محفوظ است. آداس استور در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت آداس استور می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس ، کد پستی ، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، آداس استور جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین ، مشتریان می‌توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق ، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد ، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
- از آنجا که آداس استور یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است ، سفارش یک کالا به تعداد بالا ، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند ، لازم است پیش از ثبت سفارش ، سفارش مشتریان ابتدا توسط آداس استور بررسی و در صورت تایید ، پردازش گردد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد.  
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز یا دارای تخفیف که دارای محدودیت تعداد هستند ، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (ado) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که آداس استور هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آداس استور همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه سفارشات و مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه یا غیره) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آداس استور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی وب سایت آداس استور اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به آدرس اعلام شده از طرف پشتیبان آداس استور ارسال شود.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در آداس استور ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات آداس استور با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش ، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین وب سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و نظرش را روی وب سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین وب سایت در نظرات کاربری رعایت نشود ، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در وب سایت به نمایش درنمی‌آیند. آداس استور در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت ، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در وب سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی آداس استور درباره‌ی محتویات نظر نیست ، لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود ، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظرات کاربران

1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول ، کشیدن حروف یا کلمات ، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه ، شکلک و ایموجی در متن خودداری کنید.
2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
3. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
4. نقد مناسب ، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها ، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد ، نه به‌صورت مطلق.
6. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان وب سایت ، لازم است هنگام نوشتن نقد ، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
7. با توجه به ساختار بخش نظرات ، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را با پشتیبان وب سایت مطرح کنید.
8. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب ، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
9. قسمت نظرات وب سایت ، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است. لذا برای حفظ ساختار ، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد ، تایید نخواهد شد.
10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین ، در وب سایت منتشر کنند. لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت ، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید ، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
11. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
12. با توجه به مسئولیت وب سایت در قبال لینک‌های موجود در آن ، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
13. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند. لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
14. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از آداس استور را در قسمت مربوط اعلام کنند. لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی وب سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
15. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید ، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید. همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
16. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد. لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی ، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
17. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد ، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
18. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های جنسی تایید نخواهند شد.

شرایط ارسال پرسش و یا پاسخ

- بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
- برای آگاهی از تغییرات قیمت به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
- از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
- پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
- از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل ، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با پشتیبانی آداس استور (شماره تلفن‌ 0912566462 ) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش ، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها ، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به ایمیل آدرس adascustomers.service@gmail.com ایمیل ارسال کنید.